طاقه – فهرست پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس

طاقه – فهرست: پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس مهران مدیری نویسنده انتخابات برنامه فرهنگ و هنر سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    کافه تازه شهر بانکوک با نام کافه‌ی فوت «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی‌های خوش‌طعم و کوکی‌های خوشمزه فریب می‌دهد تا یک بار «آگاهی از مرگ» را تج

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    عبارات مهم : تابوت

    کافه تازه شهر بانکوک با نام کافه ی فوت «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی های خوش طعم و کوکی های خوشمزه فریب می دهد تا یک بار «آگاهی از مرگ» را تجربه کنید تا شاید نحوه فکرتان نسبت به دنیا و زندگی عوض کردن کند.

    کفش های خود را از پای درآورید، درون تابوت بودایی ها به کمر دراز بکشید و روی تشت نرمی که درون تابوت چوبی تعبیه شده است هست، استراحت کنید. حالا باید سه دقیقه در تاریکی مطلق نفس بکشید و از دنیا فارغ شوید!

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    درست حدس زده اید؛ در مورد تجربه فوت صحبت می کنیم، ولی نه فوت واقعی بلکه سه دقیقه تجربه ای شبیه به فوت خودخواسته!

    برای درک بهتر موضوع، صحبت های دختر ۱۵ ساله ای را بخوانید که خوابیدن در تابوت را تجربه کرده است: «وقتی در تابوت دراز می کشید احساس می کنید مرده اید! با اینکه فضای داخل تابوت کاملا نرم و راحت است ولی نه می توان خوابید و نه آرام بود؛ لیکن حس مردن به شما دست می دهد. فوت یعنی از دست دادن تمامی چیزهایی که دارید. هنگامی که زنده نباشید نمی توانید پدر، مادر یا علاقه خود را ببینید و این حس بسیار بدی است.»

    کافه تازه شهر بانکوک با نام کافه‌ی فوت «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی‌های خوش‌طعم و کوکی‌های خوشمزه فریب می‌دهد تا یک بار «آگاهی از مرگ» را تج

    او همچنین ادامه داده: «پس از بیرون آمدن از تابوت نیز همچنان احساس فوت با توست. من دیگر دوست ندارم دوباره پایم را در اینجا بگذارم.»

    این ها همه احساساتی که شما در کافه فوت بانکوک به نام «Kid Mai» تجربه خواهید کرد.

    تجربه «آگاهی از مرگ»

    کافه تازه شهر بانکوک با نام کافه ی فوت «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی های خوش طعم و کوکی های خوشمزه فریب می دهد تا یک بار «آگاهی از مرگ» را تجربه کنید تا شاید طرزفکرتان نسبت به دنیا و زندگی عوض کردن کند.

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    بسیاری از مردم از تجربه این حس وحشت دارند و از خوابیدن در تابوت خودداری می کنند.

    کافه تازه شهر بانکوک با نام کافه‌ی فوت «Kid Mai» به مفهوم «تفکر جدید» شما را با نوشیدنی‌های خوش‌طعم و کوکی‌های خوشمزه فریب می‌دهد تا یک بار «آگاهی از مرگ» را تج

    اما بعضی هم هستند که با اشتیاق به استقبال تجربه فوت می روند. ولی سه دقیقه بعد، حال و احوالشان دگرگون می شود و با وحشت و لرز، بحران و سرشار از وحشت و هیجان از تابوت بیرون می آیند.

    در محوطه باز این کافه شاهد یک برکه مصنوعی پر از ماهی، مجسمه بودا و دکوراسیون مدرن ولی به رنگ سیاه خواهید بود. اگر ندانید که زمینه مهم این کافه چیست، احتمالا بعد از دیدن اسکلتی که روی مبل فضای داخلی نشسته تصور خواهید کرد که از مراسم هالووین در این جا باقی مانده و کسی آن را برنداشته است!

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    دیدن تابوت سفیدی که روی سکویی در کنار میزهای کافه جا داده شده، جهت هیچ کس مطلوب نیست. درِ تابوت همانند نمونه های واقعی و به رسم بودایی هایی با فرشته های طلایی تزئین شده است است و به صورت رایگان منتظر فردی است که شهامت سه دقیقه خوابیدن در آن را داشته باشد.

    استادیار دانشگاهی موسوم به «ویرانات روجاناپراپا» این کافه را به عنوان تز دکترای خود در رشته فلسفه و مذهب در دانشگاه سن جان بانکوک راه اندازی کرده است.

    او در این مورد گفته: «تز دکترای من در مورد این است که چگونه می توان آز و طمع را خاموش کرد؟ چگونه می توان جلوی فساد اخلاقی را گرفت؟ و چگونه می توان شاخص شفافیت را با استفاده از دین بودا در کشوری که بیش از ۹۰ درصد جمعیتش بودایی هستند، در تایلند زیاد کردن داد؟»

    وی همچنین اعتقاد دارد: «بودای اعظم هر لحظه به فوت می اندیشیده. هنگامی که یک نفر به فوت فکر می کند و به فانی بودن جسم خود آگاه هست، می تواند «من» درون خود را خاموش کرده و تفکر سالم تری داشته باشد. همچنین توانایی کنترل خشم و نفس خود را نیز خواهد داشت.

    هنگامی که به شما می گویند فردا خواهید مرد، بدون شک بدنبال انتقام گرفتن از دشمن های یا پول جمع کردن نخواهید بود. بلکه درست برعکس، از وقت باقی مانده جهت بودن در کنار خانواده و عزیزان، مهربانی کردن به دیگران، حلالیت طلبیدن و انجام کارهایی که هر لحظه آرزویش را داشته ولی شهامت آن را نداشته اید استفاده می کنید.»

    ویرانات، مؤسس و مدیر کافه فوت در بانکوک دفتری در این کافه گذاشته تا همه کسانی که فوت را در تابوت این کافه تجربه می کنند، احساسات خود را یادداشت کنند و حتی ایده هایی که در مورد مراسم خاکسپاری خود دارند نیز بنویسند. حتی یک آلبوم از تابوت های متفاوت وجود دارد که مشتری ها می توانند نمونه دلخواه خود را برگزینند. مدیر این کافه در مورد اسکلتی که در گوشه ی این فضا قرار داده شده است نیز گفته: روزی می رسد که از به تاخیر انداختن رویاهای خود پشیمان خواهید شد و در نهایت چیزی شبیه همین اسکلت از شما باقی خواهد ماند!

    منوی خوراکی ها و نوشیدنی های کافه

    گزینه های محبوب کافه فوت در بانکوک واقع در کشور تایلند مشمول بر چهار نوشیدنی بلند، شیرین، یخی و دسری به نام های تولد، پیری، درد و فوت است.

    نوشیدنی مرگ

    افرادی که شهامت خوابیدن در تابوت را دارند از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

    نوشیدنی «مرگ» یک شیر شکلات خنک و غلیظ و مملو از خامه فرم گرفته با طعمی شیرین است.

    کوکی های فوت نیز به رنگ سیاه تهیه می شود و در پخت آنها از زغال استفاده می شود و به همراه یک اسکوپ بستنی شکلاتی سرو می شوند.

    این رستوران در خیابان ۱۱۹۱ Phahonyothin در شهر بانکوک واقع شده است است و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر آماده خدمت رسانی به مشتری هاست.

    در آخر هم بگوییم که این کافه رستوران جهت کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست.

    تابناک با تو

    واژه های کلیدی: تابوت | بانکوک | خوابیدن | نوشیدنی | نوشیدنی | اخبار گوناگون

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک

    تجربه «نوشیدنی مرگ» در «کافه مرگ» بانکوک


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار