طاقه – فهرست پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس

طاقه – فهرست: پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس مهران مدیری نویسنده انتخابات برنامه فرهنگ و هنر سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (675)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    اولین مطلب هفته را با یک معمای طاقت فرسا و عجیب شروع می کنیم. این تصویر چیست و متعلق به کیست؟! با ما همراه باشید تا در ادامه به پاسخ برسید.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    بهنوش طباطبایی تصویری نه چندان تازه از خود و گریم نوستالژیک اش در نمایش “آدامس خوانی” ساخته استاد محمد رحمانیان به اشتراک گذاشت. اگر اشتباه نکنم تابستان سال 95 اجرا می شد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    گلاره زن شما که میگویی کوهنوردی پنجشنبه صبح عالی ترین حال دنیاست، قطعاً حال خوابیدن پنجشنبه صبح را به درستی درک نکرده ای.

    هادی حجازی فر در کنار ابوالفضل خان پورعرب که از سال 70 زمانی که هادی کودکی در خوی بود، قهرمان او بوده و هست.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    هانیه توسلی دلش خواسته جلوی آینه سلفی بگیرد و به اشتراک بگذارد. نیازی هم نمی بیند جهت این کارش به کسی توضیحی بدهد!

    امیر جدیدی هر روز بعد از ساعتی مطالعه راجع به مباحث تاریخی و استاد مربوط به آریایی ها و اعراب، به کلوب میرود و چند ساعتی فیتنس می کند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    شهرام خان حقیقت دوست هستند که خورشید بر شانه ارزش نشسته است.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    آدمی هیچ جا و هیچ وقت مثل زمانی که در کنار دوستان قدیمی اش هست، راحت و شاد نیست. خلاصه اینکه دوستای قدیمی… کارای صمیمی!

    تسلیت دوباره به محسن چاوشی عزیز وخانواده داغدارش. امیدواریم روح پدر عزیزش همواره غرق در خوش حالی و رحمت الهی باشد.

    سحر دولتشاهی با تصویر آتلیه ای جدیدش، توصیه ای حکیمانه و ادیبانه به همه ما داشت.

    امیر شهاب خان رضویان در کنار مادر دوست داشتنی اش بانو رابعه مدنی، در اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر. اینگونه با فاصله از هم ایستاده اند تا سیمرغِ جشنواره کامل بیافتد!

    استوری سحر دولتشاهی به مناسبت تولد بهرام رادان. تبریک به بهرامِ عزیز و سوپر استار. امیدواریم همواره بدرخشد و در اوج باشد.

    باز هم تبریک این بار به ماهور الوند که توانست عالی ترین بازیگر جشنواره جهانی فیلم فجر شود. آفرین به او که تنها با چندینه سال حضور حرفه ای در سینمای ایران، توانست قله های آن را فتح کند. انشاالله قله های جهانی تر.

    پست تبریک پریناز ایزدیار به دوست قدیمی اش.

    تشکر بی آخر از پوریا عالمی که این تصویر را در کنار اردشیر رستمی بی همتا گرفت و باعث شد از وی یاد کنیم. بازیگر، کاریکاتوریست، نویسنده، شاعر، صداپیشه، مجسمه ساز، تصویر ساز، معمار و مترجم متون ادبی و سایر فعالیت های هنری دیگری که از قطار طویل هنرهای این هنرمند با کمالات جا مانده هست. امیدواریم هر کجا که است سلامت و موفق باشد.

    پستی که علی عبدالمالکی در اینستاگرام گذاشت و از همه خواست جهت مادرش دعا کنند و متاسفانه به یک ساعت نرسید که پست های تسلیت به علی شروع شد و غمی سنگین در دل موسقی پاپ نشست. امیدواریم علی بتواند از بعد این درد جانکاه بر بیاید. جهت او و خانواده اش آرزوی صبر داریم.

    پست تسلیت محمد علیزاده جهت علی عبدالمالکی.

    رضا گلزار در کنار آرش استیلاف (بهش پلنگ صورتی نمی گویم، تا بهانه دستش ندهم که از این مطلب شات بگیرد و پست بگذارد و خودشیرینی کند.) شومن خوب ایرانی که در چین بسیار محبوب است.

    سلفی اشکان خطیبی و همسر جان در حال اروپا گردی. تصویری که دو توصیه آموزشی دارد:

    در مواقع اضطراری میتوانید از همسر خود به عنوان پوشش مجاز استفاده کنید.

    تا یک سر به خارج رفتید ماهیت خود را گم نکنید و به حضرت مولانا، رومی نگویید.

    ساره بیات در حال زدن آخرین ضربه ها بر پیکر نیمه جان هنر قلم زنی در یک کارگاه.

    تبریک فراوان به پرسپولیسی ها که که تیمشان جهت دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شد و دیروز در استادیوم آزادی مراسم خوش حالی قهرمانی گرفت. ولی انصافا پرسپولیسی ها کم انصافی کردند که جهت این قهرمانی از علیرضا منصوریان که یکی از عوامل مهم این موفقیت بود، تقدیر و قدردانی نکردند.

    ترلان پروانه ی شاکی، از اینکه آیا حین مراسم خوش حالی قهرمانی گوشی اش خاموش بود و برایش لایو نگرفت.

    لیلا زن حاتمی، راحت تر از همیشه، در یک مراسم سینمایی. آقا رسول بربری فروشی سر محلمان هم یک کفش دقیقا عین همین کفش های لیلا حاتمی دارد که پای تنور پایش میکند، البته رنگ مال او طوسیِ آردی است.

    سارا رسولزاده هم دیشب در یک مراسم خوش حالی سینمایی دیده شد. همچنان بدون صفحه در اینستاگرام. مقاوت در برابر ورود به اینستاگرام مقاوتی سخت و بی نتیجه است و سرانجامش تسلیم خواهد بود. طناز طباطبایی هم بالاخره تسلیم شد، سارا هم میشود. صبر کنید.

    برخی ها هم هستند که ای کاش یک طور دیگر تسلیم شوند و مدتی بروند سیِ خودشان.

    داریوش جان، اگر سر موقع اش ازدواج میکردی و فرزند دار میشدی، پسرت هم از پوشیدن این تیشرت در حال حاضر امتناع میکرد! به خودت بیا.

    نادر سلیمانی و کامبیز دیرباز در پشت صحنه کار تازه عزیزان. با یک کپشن کاملا منقضی شده. آنقدر منقضی که حتی راننده نیسان های آبی هم از پشت ماشینشان آن را پاک کرده اند.

    روز شما هم خوش مهدی جان. جسارتاً امروز هواشناسی وزش شدید باد آینده نگری کرده، مراقب باش موهای دلبرت پر پر نشود.

    مهرداد صدیقیان هم با این استوری تولد بهرام رادان را تبریک گفت.

    سعید عزت اللهی هم عینک تازه خریده هست. به او تبریک بگویید. فعلاً تنها موردی که موجب تبریک گفتن به سعید میشود، همین عینک است! خودتان تا ته اوضاعش بروید.

    شاهرخ استخری و دستبندی که دخترش پناه زن جهت او درست کرده هست. با دستمال کاغذی و تُف.

    روز های فان علیرضا جهانبخش در هلند.

    سلفی مرسوم در اماکن تاریخی که سقف گنبدی قشنگ دارند، این بار خاطره اسدی.

    خوشحالیم که بالاخره پرسپولیسی ها بعد از سه سال به وعده وفا کردند و هانی در جای خالی پدرش جام قهرمانی پرسپولیس را اوج برد.

    مهدی مقدم ستاره ای که سریع طلوع کرد و خیلی سریع هم خاموش شد. پدیده ای که میتوانست پاپ را تکان دهد ولی خب خودش را حسابی تکان دادند و ممنوع الکارش کردند. حالا هم بیخیال آن روز ها به کاشان رفته و در گلاب گیری شرکت کرده است.

    ساعد سهیلی همزمان با فروختن فیلم “لاتاری” در گیشه، تصویری از کاراکتر خود در این فیلم به اشتراک گذاشت. جوان عاشق پیشه ای که همزمان با علاقه ماورایی اش، در مبارزه با دشمن های یک پا جمشید هاشمپور است جهت خودش و در بعضی مواقع به آرنولد هم تنه میزند. البته همه این ها با همراهی شخصیت هادی حجازی فر، یعنی بروس لی امکان پذیر است!

    وقتی گریمور عجله دارد و یادش میرود فرچه بکشد.

    طناز طباطبایی،نوید محمدزاده و هومن سیدی در اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر. موهای نوید چه سرعت رشد عجیبی دارند! هفته پیش بود که تصویر با کله طاسش را لایک کردیم.

    به به. سنگین ترین تصویر امروز مربوط است به افتتاحیه نمایشگاه نقاشی های استاد احمدرضا احمدی، با حضور شهرام خان ناظری و دوست عزیزشان.

    نگران هیچ چیز نباشد زن نامداری؟ حتی دلواپس وزش باد های موسمیِ آلپ؟!

    پست بدون شرح صبا کمالی که به وسیله دوست قدبلندش گرفته شده است هست. فقط صبا زن جسارتاً باید خدمتتان عرض کنم که پیش از نوشتن کپشن یک سرچ کوچک کنید بد نیست! در مورد تعداد جزایر باید خدمتتان عرض کنم که خود کشور کانادا به تنهایی حدود 30 هزار جزیره در آب های خود دارد. این عدد چرت را از کجا آورده اید؟! 7 دریا هم که اصلا نیاز به بسط عنوان ندارد.

    در ثانی، نه اصلا قشنگ نیست. خیلی عادی است.

    لاله مرزبان سنت شکنی کرده و در سفر به پاریس در کنار برج ایفل تصویر نگرفته و این چرخ و فلک را جایگزین آن کرده است!

    اثر تازه استاد عبدالله اسکندری! خانمی که وارد استادیوم شد.

    سریع برویم سراغ تصویر بعد خلوت این زوج را به هم نزنیم!

    و در آخر پاسخ معمای شروع مطلب! چیزی نبود جز کله ی نوک تیزِ بابک کریمی. مورد نیاز است به عزیزانی که تازه مطلب را شروع کرده اند و تا اینجا اسکرول کرده اند تا پاسخ راببینند، عرض کنم که “بابا زرنننگ!”.

    شب و روزتان خوش، یا حق.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | تصویری | جشنواره | استادیوم | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (675)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار