طاقه – فهرست پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس

طاقه – فهرست: پیمان قاسم خانی اعتماد به نفس مهران مدیری نویسنده انتخابات برنامه فرهنگ و هنر سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    جوان ٣٠ ساله ای که با جعل عنوان دکتر اورژانس اقدام به کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. این پسر شیاد با سوء استفاده از لباس پزشکان اورژانس

    جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    عبارات مهم : ایران

    جوان ٣٠ ساله ای که با جعل عنوان دکتر اورژانس اقدام به کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. این پسر شیاد با سوء استفاده از لباس پزشکان اورژانس از افراد متقاضی کار به بهانه استخدام در اورژانس ١١٥ چند میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود. ماموران از طریق مرکز نماینده حقوقی مرکز فوریت های پزشکی درجریان این پرونده قرار گرفتند و درنهایت کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران موفق به دستگیری این جوان کلاهبردار شدند.

    جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    ماجرای این پرونده عجیب ١٨مرداد ماه سال جاری با مراجعه نماینده حقوقی مرکز فوریت های پزشکی به دادسرای ناحیه پنج پایتخت کشور عزیزمان ایران به جریان افتاد. او با طرح شکایتی به بازپرس گفت: «جدیدا فردی با جعل عنوان پزشک، خودش را به عنوان یکی از مدیران رده بالای این مرکز معرفی کرده و با این شگرد از تعداد زیادی از جوانان جویای کار اقدام به کلاهبرداری کرده است.» به دنبال این بیانات و طرح شکایت مرکز فوریت های پزشکی پرونده مقدماتی با عنوان «جعل عنوان و کلاهبرداری» در دادسرای ناحیه پنج پایتخت کشور عزیزمان ایران تشکیل شد. بازپرس شعبه پنجم این دادسرا دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد و این پرونده را در اختیار ماموران اداره دوم آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار داد.

    اظهارات یکی از مالباختگان جویای کار

    جوان ٣٠ ساله ای که با جعل عنوان دکتر اورژانس اقدام به کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. این پسر شیاد با سوء استفاده از لباس پزشکان اورژانس

    ماموران در نخستین مرحله از تحقیقات به سراغ مالباختگانی رفتند که فریب این جوان را خورده بودند. همزمان تعدادی از شاکیان هم با اطلاع از به جریان افتادن این پرونده به اداره دوم پلیس آگاهی مراجعه کردند و جزیيات بیشتری از نحوه کلاهبرداری این جوان را در اختیار ماموران قرار دادند. بیشترین مالباختگان این پرونده جوانان جویای کار بودند كه به امید دستیابی به شغل مناسب به وعده این جوان اعتماد کردند.

    بر اساس گفته همه شاکیان، متهم جوانی حدودا ٣٠ ساله است که خودش را به عنوان دکتر روزبه، یکی از مدیران رده بالای اورژانس معرفی كرده و در صحبت هایش مدعی شده است بود که قادر به استخدام آنها در مرکز فوریت های پزشکی ١١٥ است و به این بهانه تحت عنوان هزینه های استخدامی چند میلیون تومان از آنها دریافت کرده است.

    دختری ٢٥ ساله یکی از مالباختگان این پرونده در اظهاراتش به ماموران گفت: «چند ماه پیش من به عنوان مسئول غرفه ای در یک نمایشگاه فرهنگی در پارک دانشجو پایتخت کشور عزیزمان ایران حضور داشتم که به طور اتفاقی با این جوان آشنا شدم. آن روز من داخل غرفه نشسته بودم که این مرد جوان با لباس فرم ماموران اورژانس وارد غرفه شد. او ابتدا به عنوان یک دیدار کننده معمولی سوالاتی راجع به محصولات غرفه و نمایشگاه پرسید و در لابه لای صحبت هایش خودش را به عنوان دکتر معرفی کرد.

    جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    او هنگامی که متوجه علاقه من به ماموریت های اورژانسی و حوادث شد، ادعا کرد که مدیر یکی از بخش های اورژانس است و می تواند مرا در این مرکز مشغول به کار کند. او شماره تماس من را گرفت و به این بهانه ارتباط من با روزبه شروع شد. مدتی از آشنایی ما نگذشته بود که به من ابراز علاقه کرد و گفت که قصد دارد با من ازدواج کند. ارتباط من با روزبه ادامه داشت تا این که یک روز با من تماس گرفت و گفت که همه مراحل استخدامی من انجام شده است و آخرین مرحله استخدام نیاز به پرداخت دو میلیون و پانصد هزار تومان پول دارد. او با همین بهانه در آخرین ملاقاتمان این پول را از من گرفت؛ ولی بعد از آن دیگر پاسخ تماس های من را نداد و ارتباطمان به کلی قطع شد. بعد از چند روز به دفتر مرکزی اورژانس پایتخت کشور عزیزمان ایران مراجعه کردم تا شاید از این طریق روزبه را پیدا کنم؛ ولی در کمال تعجب متوجه شدم كه چنین شخصی در آن جا مشغول به کار نیست و در همه این مدت من فریب خورده بودم.

    شناسایی دستگیری متهم جوان

    اظهارات دیگر شکات هم تقریبا شبیه به هم بود. مراجعه جوانی که خودش را دکتر و یکی از مدیران اورژانس معرفی می کرد و با وعده استخدام در این مرکز از جوانان بدون کار و جویای كار مبالغی را اخذ می کرد و بعد از آن به کلی ناپدید می شد. با توجه به شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری از جوانان جویای کار، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی محل سکونت پدرِ روزبه در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران کردند؛ ولی با مراجعه ماموران به منزل پدر این جوان متوجه شدند که پدر و مادر او چندین سال است که متارکه کرده اند و به همین علت روزبه محل اقامت دایم و مشخصی ندارد.

    جوان ٣٠ ساله ای که با جعل عنوان دکتر اورژانس اقدام به کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. این پسر شیاد با سوء استفاده از لباس پزشکان اورژانس

    کارآگاهان آگاهی در ادامه تحقیقاتشان مطلع شدند که روزبه به تازگی یک واحد مسکونی در جنت آباد شمالی اجاره کرده و در آن جا زندگی می کند. درنهایت ماموران بعد از کسب اطمینان از حضور این متهم در منزلش، او را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال یافته کردند. او در همان مراحل نخست بازجویی به جرمش اقرار کرد.

    این جوان دیپلمه در اعترافاتش به ماموران گفت: «من به لباس نیروهای اورژانس علاقه زیادی داشتم. به همین علت این لباس را تهیه کردم. بعد هم در وقت اجرای طرح های امدادی تیم های اورژانس با همان لباس در محل برگزاری طرح ها حاضر می شدم و تعداد زیادی تصویر از خودم تهیه می کردم و زمانی که افراد متفاوت به من مراجعه می کردند با نشان دادن آن تصویر ها خودم را دکتر اورژانس معرفی می کردم.»

    جوانان بدون کار در دام دکتر قلابی

    به گفته سرهنگ سعدالله گزافی، مدیر پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با توجه به شناسایی تعداد ی از شکات و مالباختگان و اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از این اشخاص و شکایت رسمی مرکز اورژانس قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر شده است و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفته است.

    اخبار حوادث – شخروند

    واژه های کلیدی: ایران | پرونده | اورژانس | پلیس آگاهی | کلاهبرداری | نیروهای اورژانس | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار